E-mail: info@tvojefirma.cz | Telefon: +420 778 527 275 (Po-Pá, 8:00 - 16:00)

Přihlásit se



Výhody registrace

  • Slevový systém
  • Sledování stavu objednávky
  • Rychlejší nákup
  • Uchování historie nákupů
NODE MORAVA s.r.o.
E-mail: info@kancelarska-zidle.cz
Telefon: 774 449 410

Radka Krumpak
správa objednávek a fakturace
E-mail: objednavky@kancelarska-zidle.cz
Telefon: +420 778 527 275

Sklad
výdej zboží ze skladu
Telefon: +420 608 165 443

Reklamace
správa reklamací
E-mail: reklamace@kancelarska-zidle.cz

Bc. David Nosek
jednatel, spolumajitel a produktový specialista
E-mail: nosek@kancelarska-zidle.cz
Telefon: +420 774 449 410

Lukáš Kohel
produktový specialista
E-mail: kohel@kancelarska-zidle.cz

položek v košíku: 0 ks
cena celkem: 0 Kč
NázevKusůCena s DPH
Cena celkem0 Kč

Nakupte zboží ještě za 1000 Kč a dopravu máte zdarma

 
Zobrazit košík

Koronavirus

Vážení zákazníci,

z důvodu vzniklých hygienických a karantenních opatření na území České republiky jsme byli požádání přepravními společnostmi TOPTRANS a PPL pro součinnost s doručováním zásilek.

 

Platba při převzetí Dobírkou (platby v hotovosti nebo kartou při převzetí zásilky):

 

Na žádost přepravců jsme z důvodu maximální ochrany zdraví Vás i řidičů kurýrních služeb přistoupili k drobné úpravě košíku, a to přednastavením úhrad online platební kartou.

Snažíme se tak maximálně eliminovat kontakt mezi Vámi, řidičem, zkrátit dobu převzetí zásilky na minimum, a to i přes hygienická opatření, která jsou zavedena (roušky a rukavice).

Zásilky jsou však bez jakýchkoliv omezení doručovány i nadále po celé ČR, mimo uzavřené oblasti. Doručování zásilek na Slovensko je do odvolání pozastevno.

 

Doručování zásilek osobám v domácí karanténě:

 

Doručování probíhá bez problému i osobám, které se nachází v nařízené domácí karanténě.

Zde je vhodné nám tuto informaci oznámit (například poznámkou v objednávce), kterou následně předáme kurýrní službě. Stejně tak je vhodné informovat o této skutečnosti telefonicky řidiče, se kterým se vy nebo dříve on s Vámi spojí pro bezproblémové převzetí zásilky.

 

Preferovaný a doporučený způsob platby:

 

Pro co nejrychlejší možné vyřízení objednávky doporučujeme zvolit jako způsob platby ONLINE platbu přes zabezpečenou platební bránu GP WEBPAY (platebními kartami VISA a MASTERCARD). Viz obrázek níže.

 

 

Samozřejmě jsou zde stále další možnosti:

- platba předem bankovním převodem (zboží je odesláno, případně zadáno do výroby až po uhrazení) na základě zaslaných platebních údajů po zpracování objenávky,

- platba na fakturu s 10 denní splatností, tuto možnost mají pouze pro školy, úřady, státní instituce a prověření zákazníci s dostatečnou kredibilitou,

- v hotovosti při osobním odběru na provozovně (zde předpokládáme, že tuto volbu nebudete vzhledem k probíhající situaci využívat).

- dobírkou při převzetí zásilky (tato služba je opětovně zavedena napříč všemi kurýrními službami, kterými zásilky odesíláme).

 

SLEVY za platby předem:

 

Co to pro Vás fakticky znamená?

Obecně na našem eshopu platí, že při platbě předem Vám poskytujeme slevu za projevenou důvěru. Výše slevy se pohybuje v rozmezí 2% - 10%, a to v závislosti na typu produktu.

Tyto slevy za důvěru máme dlouhodobě a budeme je stále poskytovat i po nastolení běžného režimu v ČR.

 



Pokud soubory cookie přijmete, budeme pomocí nich vylepšovat a přizpůsobovat vaše prostředí a umožníme našim partnerům zobrazovat vám při návštěvách jiných webů přizpůsobené reklamy společnosti Node Morava s.r.o.. Spravovat soubory cookie a získat další informace